Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
ZAPYTANIE OFERTOWE. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1.  
Przedmiot zamówienia
Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla ZMK.  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Ogłaszający
Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku  
Województwo
PODLASKIE  
Powiat
Białystok  
Miasto
Białystok  
Ulica
ul. gen. Józefa Bema  
Numer budynku
89/1  
Data publikacji od
2018-10-17  
Data publikacji do
2018-11-05  
Termin składania ofert
2018-10-24 10:00  
Numer ogłoszenia
DK.262.27.2018  

Białystok, 17 października 2018 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

do kwoty określonej w art. 4 pkt 8, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2017 r. poz. 1579 ze zm.)

Biuletyn Informacji Publicznej

Elektroniczna Tablica Ogłoszeń

1.     Zamawiający:         Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

                                   ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok

zaprasza do złożenia oferty na:

Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych                            i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy                        ul. gen. J. Bema 89/1.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

2.     Warunki gwarancji. Wymagany okres gwarancji został podany przez zamawiającego w załączniku                   nr 1 do zapytania. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wyszczególnić w szczegółowym formularzu cenowym okres gwarancji (kolumna nr 2), który nie może być krótszy niż okres gwarancji podany               w załączniku nr 1.

3.     Termin realizacji zamówienia oraz termin związania ofertą:

1)    termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy,

2)    termin związania ofertą: wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

4.     Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

1)    Dariusz Karolczak w sprawach opisu przedmiotu zamówienia - nr tel. 85.74-79-433,

2)    Aneta Lebiedzińska w sprawach formalno-prawnych - nr tel. 85.74-79-457, e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.

5.     Kryteria wyboru ofert:

cena ofertowa brutto - 100%.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według następującego wzoru: (C min/C of) x 100 pkt

gdzie: C min - najniższa cena przedstawiona w ofercie; C of - cena oferty ocenianej; 1pkt = 1%.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zaoferowała najniższą cenę ofertową czyli uzyska największą ilość punktów.

6.     Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:

1)    odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej(jeżeli wykonawca nie załączy do oferty dokumentu, zamawiający uzyska go, za pomocą bezpłatnych                i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych),

2)    pełnomocnictwa- w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika,

3)    oświadczenia, że wykonawca (zał. nr 4 do zapytania ofertowego):

a)    posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)    posiada wiedzę i doświadczenie,

c)     znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wywiązania się                 z wykonania umowy.

Ponadto wykonawca oświadcza, że:

d)    nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości,

e)    sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

4)    dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia, tj.: w celu potwierdzenia, że zaoferowane „materiały eksploatacyjne” odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego muszą zostać dołączone do oferty odpowiednio:

a)    wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych w postaci certyfikatu (zaświadczenia) lub formularza raportu potwierdzającego ilość kopii, zawierającego informację o czasie przeprowadzonego testu i dane podmiotu testującego (nazwę i dane kontaktowe). Ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy,

b)    wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych w postaci certyfikatu (zaświadczenia) lub formularza raportu potwierdzającego ilość kopii, zawierającego informację o czasie przeprowadzonego testu i dane podmiotu testującego (nazwę i dane kontaktowe). Ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy,

c)     oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych, posiadają certyfikat ISO 9001:2000 lub certyfikat równoważny w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych,

d)    oświadczenie, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadają certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych pozwalające zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko,

e)    oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach nie gorszych (wydajność tonera oraz jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów i tuszy, jak również że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji.

Dokumenty te będą stanowić Załącznik nr 2 do umowy.

7.     Sposób przygotowania oferty:

1)    ofertę należy spo­rządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:

Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok

Zapytanie ofertowe nr sprawy DK.262.27.2018 do postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na:

Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych
i kserokopiarekdla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy
ul. gen. J. Bema 89/1
.

Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert: 24.10.2018 r. godz. 10:05.

2)    oferta powinna zawierać cenę ofertową brutto, termin wykonania zamówienia oraz termin związania ofertą,

3)    ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

8.     Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć w sekretariacie do dnia 24.10.2018 roku, do godziny 10:00 w Zarządzie Mienia Komunalnego, ul. Bema 89/1, pokój nr 201, piętro II.

9.     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.10.2018 roku o godz. 10:05 w Zarządzie Mienia Komunalnego,                   ul. gen. J. Bema 89/1, świetlica przy sekretariacie, nr 201, piętro II. Otwarcie ofert jest jawne.

10.  Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:

1)    kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2)    firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,

3)    ceny i innych kryteriów oceny oferty, jeżeli inne kryteria były przewidziane w zapytaniu ofertowym.

11.  Zamawiający poprawi w treści oferty omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

12.  Zamawiający w toku badania i oceny oferty wezwie najkorzystniejszego wykonawcę do złożenia wyjaśnień oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów lub oświadczeń, wezwie do ich uzupełnienia.

 

13.  Zamawiający odrzuci ofertę najkorzystniejszą, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu                   z zastrzeżeniem pkt 12.

14.  Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu, z zastrzeżeniem pkt 15.

15.  W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza unieważnienie zapytania ofertowego.

16.  Jeżeli wykonawca najkorzystniejszy nie spełni wymagań, o których mowa w pkt 6 zapytania, nie uzupełni wymaganych dokumentów lub oświadczeń oraz będzie uchylał się od podpisania umowy, zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.

17.  W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa:

1)    pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, chyba że wynika to z pełnomocnictwa załączonego do oferty.

18.  Wykonawca w ofercie zawrze następującą klauzulę, tj.:

Oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałemw celu ubiegania się                       o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*

_____________________________

1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych                      w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

19.  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia                          27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych                       i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Mienia Komunalnego z siedzibą przy                             ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z inspektorem ochrony danych                   w Zarządzie Mienia Komunalnego, możliwy jest pod nr tel. 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,

2)    inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Mienia Komunalnego z siedzibą przy                                 ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok /nazwa zamawiającego/ jest Pan Łukasz Żak, kontakt:                    nr tel. 85.74-79-433 lub adresem email: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,

3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym               z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:

Nr postępowania: DK.262.27.2018

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych                            i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy                        ul. gen. J. Bema 89/1,prowadzonym w trybie zapytania ofertowego,

4)    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”, 

5)    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania                   o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,

6)    obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu                 o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,

7)    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,

8)    posiada Pani/Pan:

a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

b)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **,

c)     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***,

d)    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,                     że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,

9)    nie przysługuje Pani/Panu:

a)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

b)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

c)     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1              lit. c RODO.

*Wyjaśnienie:informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Załączniki stanowiące integralną część zapytania:

1)    opis przedmiotu zamówienia,

2)    formularz ofertowy,

3)    formularz cenowy,

4)    oświadczenie wykonawcy zgodne z pkt 6, ppkt 3 zapytania,

5)    wzór umowy,

- są dostępne na stronie internetowej zamawiającego: http://zmk.bip.gov.pl/ lub w pokoju 07B.

 

 

 

 

Dyrektor mgr inż. Andrzej Ostrowski

podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..