Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- ZAPYTANIE OFERTOWE. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1.
- Przedmiot zamówienia
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla ZMK.
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy
- Tryb zamówienia
- zapytanie o cenę
- Ogłaszający
- Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
- Województwo
- PODLASKIE
- Powiat
- Białystok
- Miasto
- Białystok
- Ulica
- ul. gen. Józefa Bema
- Numer budynku
- 89/1
- Data publikacji od
- 2018-10-17
- Data publikacji do
- 2018-11-05
- Termin składania ofert
- 2018-10-24 10:00
- Numer ogłoszenia
- DK.262.27.2018
Białystok, 17 października 2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
do kwoty określonej w art. 4 pkt 8, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2017 r. poz. 1579 ze zm.)
Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Tablica Ogłoszeń
1. Zamawiający: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok
zaprasza do złożenia oferty na:
Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Warunki gwarancji. Wymagany okres gwarancji został podany przez zamawiającego w załączniku nr 1 do zapytania. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wyszczególnić w szczegółowym formularzu cenowym okres gwarancji (kolumna nr 2), który nie może być krótszy niż okres gwarancji podany w załączniku nr 1.
3. Termin realizacji zamówienia oraz termin związania ofertą:
1) termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy,
2) termin związania ofertą: wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
1) Dariusz Karolczak w sprawach opisu przedmiotu zamówienia - nr tel. 85.74-79-433,
2) Aneta Lebiedzińska w sprawach formalno-prawnych - nr tel. 85.74-79-457, e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.
5. Kryteria wyboru ofert:
cena ofertowa brutto - 100%.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według następującego wzoru: (C min/C of) x 100 pkt
gdzie: C min - najniższa cena przedstawiona w ofercie; C of - cena oferty ocenianej; 1pkt = 1%.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zaoferowała najniższą cenę ofertową czyli uzyska największą ilość punktów.
6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej(jeżeli wykonawca nie załączy do oferty dokumentu, zamawiający uzyska go, za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych),
2) pełnomocnictwa- w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika,
3) oświadczenia, że wykonawca (zał. nr 4 do zapytania ofertowego):
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada wiedzę i doświadczenie,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wywiązania się z wykonania umowy.
Ponadto wykonawca oświadcza, że:
d) nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości,
e) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
4) dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia, tj.: w celu potwierdzenia, że zaoferowane „materiały eksploatacyjne” odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego muszą zostać dołączone do oferty odpowiednio:
a) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych w postaci certyfikatu (zaświadczenia) lub formularza raportu potwierdzającego ilość kopii, zawierającego informację o czasie przeprowadzonego testu i dane podmiotu testującego (nazwę i dane kontaktowe). Ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy,
b) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych w postaci certyfikatu (zaświadczenia) lub formularza raportu potwierdzającego ilość kopii, zawierającego informację o czasie przeprowadzonego testu i dane podmiotu testującego (nazwę i dane kontaktowe). Ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy,
c) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych, posiadają certyfikat ISO 9001:2000 lub certyfikat równoważny w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych,
d) oświadczenie, że producent/ci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadają certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych pozwalające zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko,
e) oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach nie gorszych (wydajność tonera oraz jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów i tuszy, jak również że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji.
Dokumenty te będą stanowić Załącznik nr 2 do umowy.
7. Sposób przygotowania oferty:
1) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok
Zapytanie ofertowe nr sprawy DK.262.27.2018 do postępowania o udzielenie
Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert: 24.10.2018 r. godz. 10:05. |
2) oferta powinna zawierać cenę ofertową brutto, termin wykonania zamówienia oraz termin związania ofertą,
3) ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
8. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć w sekretariacie do dnia 24.10.2018 roku, do godziny 10:00 w Zarządzie Mienia Komunalnego, ul. Bema 89/1, pokój nr 201, piętro II.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.10.2018 roku o godz. 10:05 w Zarządzie Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, świetlica przy sekretariacie, nr 201, piętro II. Otwarcie ofert jest jawne.
10. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
3) ceny i innych kryteriów oceny oferty, jeżeli inne kryteria były przewidziane w zapytaniu ofertowym.
11. Zamawiający poprawi w treści oferty omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
12. Zamawiający w toku badania i oceny oferty wezwie najkorzystniejszego wykonawcę do złożenia wyjaśnień oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów lub oświadczeń, wezwie do ich uzupełnienia.
13. Zamawiający odrzuci ofertę najkorzystniejszą, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu z zastrzeżeniem pkt 12.
14. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu, z zastrzeżeniem pkt 15.
15. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza unieważnienie zapytania ofertowego.
16. Jeżeli wykonawca najkorzystniejszy nie spełni wymagań, o których mowa w pkt 6 zapytania, nie uzupełni wymaganych dokumentów lub oświadczeń oraz będzie uchylał się od podpisania umowy, zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
17. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa:
1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, chyba że wynika to z pełnomocnictwa załączonego do oferty.
18. Wykonawca w ofercie zawrze następującą klauzulę, tj.:
Oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałemw celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
_____________________________
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
19. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Mienia Komunalnego z siedzibą przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z inspektorem ochrony danych w Zarządzie Mienia Komunalnego, możliwy jest pod nr tel. 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Mienia Komunalnego z siedzibą przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok /nazwa zamawiającego/ jest Pan Łukasz Żak, kontakt: nr tel. 85.74-79-433 lub adresem email: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Nr postępowania: DK.262.27.2018
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1,prowadzonym w trybie zapytania ofertowego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie:informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki stanowiące integralną część zapytania:
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) formularz ofertowy,
3) formularz cenowy,
4) oświadczenie wykonawcy zgodne z pkt 6, ppkt 3 zapytania,
5) wzór umowy,
- są dostępne na stronie internetowej zamawiającego: http://zmk.bip.gov.pl/ lub w pokoju 07B.
Dyrektor mgr inż. Andrzej Ostrowski
podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej