Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- ZAPYTANIE OFERTOWE. Naprawa, wymiana wskazanych elementów urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się na terenach Gminy Białystok przy budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.
- Przedmiot zamówienia
- Naprawa, wymiana wskazanych elementów urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw wskazanych przez Zamawiającego.
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy
- Tryb zamówienia
- zapytanie o cenę
- Ogłaszający
- Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
- Województwo
- PODLASKIE
- Powiat
- Białystok
- Miasto
- Białystok
- Ulica
- ul. gen. Józefa Bema
- Numer budynku
- 89/1
- Data publikacji od
- 2018-05-21
- Data publikacji do
- 2018-06-08
- Termin składania ofert
- 2018-05-29 11:00
- Numer ogłoszenia
- TO.262.13.2018
Nr sprawy: TO.262.13.2018
Białystok, 21 maja 2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
do kwoty określonej w art. 4 pkt 8, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)
Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Tablica Ogłoszeń
1. Zamawiający: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok
zaprasza do złożenia oferty na:
Naprawę, wymianę wskazanych elementów urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się na terenach Gminy Białystok przy budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego.
Uwaga!
Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi uzupełniające w okresie 3 lat odpowiadające zakresem określonym w zał. nr 4 do zapytania ofertowego, a których zakres finansowy nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego. Usługa wykonana zostanie na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu ceny określonej w ofercie Wykonawcy. Na wykonanie usługi uzupełniającej zostanie zawarta oddzielna umowa.
2. Okres gwarancji rękojmi: co najmniej 24 miesiące na dostarczone urządzenia.
3. Termin realizacji zamówienia oraz termin związania ofertą:
1) termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy,
2) termin związania ofertą: wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami są:
1) Stanisław Konopka w sprawach opisu przedmiotu zamówienia - nr tel. 85.74-79-499,
2) Marcin Bajda w sprawach formalno-prawnych - nr tel. 85.74-79-457, e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.
5. Kryteria wyboru ofert:
- cena ofertowa brutto - 100%. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według następującego wzoru: (C min/C of) x 100 pkt
gdzie: C min - najniższa cena przedstawiona w ofercie; C of - cena oferty ocenianej; 1pkt = 1%.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zaoferowała najniższą cenę ofertową czyli uzyska największą ilość punktów.
6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów lub oświadczeń.
Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli wykonawca nie załączy do oferty dokumentu, zamawiający uzyska go, za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych),
2) pełnomocnictwa - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika,
3) oświadczenia, że wykonawca (zał. nr 2 do zapytania ofertowego):
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada wiedzę i doświadczenie,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wywiązania się z wykonania umowy.
Ponadto wykonawca oświadcza, że:
d) nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości,
e) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
4) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
7. Sposób przygotowania oferty:
1) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok
Zapytanie ofertowe nr sprawy TO.262.13.2018 do postępowania o udzielenie Naprawę, wymianę wskazanych elementów urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się na terenach Gminy Białystok przy budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert: 29.05.2018 r. godz. 11:05. |
2) oferta powinna zawierać cenę ofertową brutto, termin wykonania zamówienia oraz termin związania ofertą,
3) ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
8. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć w sekretariacie do dnia 29 maja 2018 roku, do godziny 11:00 w Zarządzie Mienia Komunalnego, ul. Bema 89/1, pokój nr 201, piętro II.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 maja 2018 roku o godz. 11:05 w Zarządzie Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, świetlica przy sekretariacie, nr 201, piętro II. Otwarcie ofert jest jawne.
10. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
3) ceny i innych kryteriów oceny oferty, jeżeli inne kryteria były przewidziane w zapytaniu ofertowym.
11. Zamawiający poprawi w treści oferty omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
12. Zamawiający w toku badania i oceny oferty wezwie najkorzystniejszego wykonawcę do złożenia wyjaśnień oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów lub oświadczeń, wezwie do ich uzupełnienia.
13. Zamawiający odrzuci ofertę najkorzystniejszą, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu z zastrzeżeniem pkt 12.
14. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu, z zastrzeżeniem pkt 15.
15. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza unieważnienie zapytania ofertowego.
16. Jeżeli wykonawca najkorzystniejszy nie spełni wymagań, o których mowa w pkt 6 zapytania, nie uzupełni wymaganych dokumentów lub oświadczeń oraz będzie uchylał się od podpisania umowy, zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
17. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa:
1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, chyba że wynika to z pełnomocnictwa załączonego do oferty.
Załączniki stanowiące integralną część zapytania:
1) formularz ofertowy,
2) oświadczenie wykonawcy zgodne z pkt 6, ppkt 3 zapytania,
3) wzór umowy z załącznikami,
4) opis przedmiotu zamówienia,
- są dostępne na stronie internetowej zamawiającego: http://zmk.bip.gov.pl/ lub w pokoju 07B.
Z up. Dyrektora Zastępca Dyrektora
ds. Technicznych
mgr inż. Jerzy Chabielski
podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej