Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
ZAPYTANIE OFERTOWE. Naprawa, wymiana wskazanych elementów urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się na terenach Gminy Białystok przy budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.  
Przedmiot zamówienia
Naprawa, wymiana wskazanych elementów urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw wskazanych przez Zamawiającego.  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Ogłaszający
Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku  
Województwo
PODLASKIE  
Powiat
Białystok  
Miasto
Białystok  
Ulica
ul. gen. Józefa Bema  
Numer budynku
89/1  
Data publikacji od
2018-05-21  
Data publikacji do
2018-06-08  
Termin składania ofert
2018-05-29 11:00  
Numer ogłoszenia
TO.262.13.2018  

Nr sprawy: TO.262.13.2018

Białystok, 21 maja 2018 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

do kwoty określonej w art. 4 pkt 8, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)

Biuletyn Informacji Publicznej

Elektroniczna Tablica Ogłoszeń

1.     Zamawiający:         Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

                                   ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok

zaprasza do złożenia oferty na:

Naprawę, wymianę wskazanych elementów urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się na terenach Gminy Białystok przy budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego.

Uwaga!

Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi uzupełniające w okresie 3 lat odpowiadające zakresem określonym w zał. nr 4 do zapytania ofertowego, a których zakres finansowy nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego. Usługa wykonana zostanie na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu ceny określonej w ofercie Wykonawcy. Na wykonanie usługi uzupełniającej zostanie zawarta oddzielna umowa.

2.     Okres gwarancji rękojmi: co najmniej 24 miesiące na dostarczone urządzenia.

3.     Termin realizacji zamówienia oraz termin związania ofertą:

1)    termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy,

2)    termin związania ofertą: wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

4.     Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami są:

1)    Stanisław Konopka w sprawach opisu przedmiotu zamówienia - nr tel. 85.74-79-499,

2)    Marcin Bajda w sprawach formalno-prawnych - nr tel. 85.74-79-457, e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.

5.     Kryteria wyboru ofert:

- cena ofertowa brutto - 100%. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według następującego wzoru: (C min/C of) x 100 pkt

gdzie: C min - najniższa cena przedstawiona w ofercie; C of - cena oferty ocenianej; 1pkt = 1%.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zaoferowała najniższą cenę ofertową czyli uzyska największą ilość punktów.

6.     Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów lub oświadczeń.

Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:

1)    odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli wykonawca nie załączy do oferty dokumentu, zamawiający uzyska go, za pomocą bezpłatnych                i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych),

2)    pełnomocnictwa - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika,

3)    oświadczenia, że wykonawca (zał. nr 2 do zapytania ofertowego):

a)    posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)    posiada wiedzę i doświadczenie,

c)     znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wywiązania się               z wykonania umowy.

Ponadto wykonawca oświadcza, że:

d)    nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości,

e)    sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,

4)    dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

7.     Sposób przygotowania oferty:

1)    ofertę należy spo­rządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:

Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok

Zapytanie ofertowe nr sprawy TO.262.13.2018 do postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na:

Naprawę, wymianę wskazanych elementów urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się na terenach Gminy Białystok przy budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.

Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert: 29.05.2018 r. godz. 11:05.

2)    oferta powinna zawierać cenę ofertową brutto, termin wykonania zamówienia oraz termin związania ofertą,

3)    ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

8.     Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć w sekretariacie do dnia 29 maja 2018 roku, do godziny 11:00 w Zarządzie Mienia Komunalnego, ul. Bema 89/1, pokój nr 201, piętro II.

9.     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 maja 2018 roku o godz. 11:05 w Zarządzie Mienia Komunalnego,        ul. gen. J. Bema 89/1, świetlica przy sekretariacie, nr 201, piętro II. Otwarcie ofert jest jawne.

10.  Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:

1)    kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2)    firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,

3)    ceny i innych kryteriów oceny oferty, jeżeli inne kryteria były przewidziane w zapytaniu ofertowym.

11.  Zamawiający poprawi w treści oferty omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

12.  Zamawiający w toku badania i oceny oferty wezwie najkorzystniejszego wykonawcę do złożenia wyjaśnień oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów lub oświadczeń, wezwie do ich uzupełnienia.

13.  Zamawiający odrzuci ofertę najkorzystniejszą, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu                   z zastrzeżeniem pkt 12.

14.  Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu, z zastrzeżeniem pkt 15.

15.  W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza unieważnienie zapytania ofertowego.

16.  Jeżeli wykonawca najkorzystniejszy nie spełni wymagań, o których mowa w pkt 6 zapytania, nie uzupełni wymaganych dokumentów lub oświadczeń oraz będzie uchylał się od podpisania umowy, zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.

 

17.  W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa:

1)    pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, chyba że wynika to z pełnomocnictwa załączonego do oferty.

Załączniki stanowiące integralną część zapytania:

1)     formularz ofertowy,

2)     oświadczenie wykonawcy zgodne z pkt 6, ppkt 3 zapytania,

3)     wzór umowy z załącznikami,

4)     opis przedmiotu zamówienia,

- są dostępne na stronie internetowej zamawiającego: http://zmk.bip.gov.pl/ lub w pokoju 07B.

 

Z up. Dyrektora Zastępca Dyrektora

ds. Technicznych

mgr inż. Jerzy Chabielski

podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..