Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty_Wykonanie dokumentacji technicznej operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych w podziale na trzy zadania – część II.  
Przedmiot zamówienia
Wykonanie dokumentacji technicznej operatów inwentaryzacyjnych  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy  
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony  
Ogłaszający
Zarzad Mienia Komunalnego w Białymstoku  
Województwo
PODLASKIE  
Powiat
Białystok  
Miasto
Białystok  
Ulica
ul. gen. Józefa Bema  
Numer budynku
89/1  
Data publikacji od
2017-10-17  
Data publikacji do
2017-10-24  
Numer ogłoszenia
BOM.1.263.66.2017  

Białystok, 17 października 2017 r.

Zamawiający:

Zarząd Mienia Komunalnego

ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok

faks 085.74-79-483; e-mail: zp@zmk.bialystok.pl

 

Biuletyn Informacji Publicznej

Elektroniczna Tablica Ogłoszeń

 

Dotyczy:            postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr BOM.1.263.66.2017 w trybie przetargu nieograniczonego na: Wykonanie dokumentacji technicznej operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych        w podziale na trzy zadania – część II.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

I.      Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zawiadamiam, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę złożoną przez wykonawcę:

 

Zadanie nr 1

oferta nr 2 - złożona przez:

PRECYZJA mgr inż. Paweł Jabłonowski, 03-352 Warszawa, ul. Rembielińska 20/166,
e-mail:
biuro@precyzja-warszawa.pl

Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

Na podstawie kryteriów oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż ww. oferta, odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane w SIWZ kryteria wyboru - kryterium oceny ofert stanowiła: cena - waga kryterium 60% (maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium cena: 60 pkt), kryterium okres udzielonej rękojmi- waga kryterium 40% (maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium okres udzielonej rękojmi: 40 pkt).

Ilość punktów jaką otrzymała najkorzystniejsza oferta  w/w kryteriach oceny ofert to 100 pkt.

Cena ofertowa brutto:

17 948,75 zł(słownie: siedemnaście tysięcy dziewięćset czterdzieści osiem złotych, 75/100).

Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2017 r.

W związku z wprowadzeniem przez Zamawiającego obok ceny oferty kryterium oceny ofert:

- okres udzielonej rękojmi, Wykonawca oświadcza, że udziela 60 miesięcy rękojmi na przedmiot zamówienia(należy wpisać 36 miesięcy lub 48 miesięcy lub 60 miesięcy).

 

UWAGA:Minimalny okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi krótszy niż 36 miesięcy oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. Jeżeli wykonawca
w formularzu ofertowym nie wpisze rękojmi zamawiający przyjmie minimalny okres rękojmi
tj. 36 miesięcy (liczba punktów „0”).

Przy okresie rękojmi dłuższym niż 60 miesięcy dla celów przyznania punktacji
w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy.

 

Zadanie nr 2

oferta nr 3 - złożona przez:

MM SECURE DESING Maciej Maciąga, 03-352 Warszawa, ul. Rembielińska 20/403;
e-mail:
m.maciąga79@wp.pl

Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

Na podstawie kryteriów oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż ww. oferta, odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane w SIWZ kryteria wyboru - kryterium oceny ofert stanowiła: cena - waga kryterium 60% (maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium cena: 60 pkt), kryterium okres udzielonej rękojmi- waga kryterium 40% (maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium okres udzielonej rękojmi: 40 pkt).

Ilość punktów jaką otrzymała najkorzystniejsza oferta  w/w kryteriach oceny ofert to 100 pkt.

Cena ofertowa brutto:

7 411,37 zł(słownie: siedem tysięcy czterysta jedenaście złotych, 37/100).

Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2017 r.

W związku z wprowadzeniem przez Zamawiającego obok ceny oferty kryterium oceny ofert:

- okres udzielonej rękojmi, Wykonawca oświadcza, że udziela 60 miesięcy rękojmi na przedmiot zamówienia(należy wpisać 36 miesięcy lub 48 miesięcy lub 60 miesięcy).

 

UWAGA:Minimalny okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi krótszy niż 36 miesięcy oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. Jeżeli wykonawca w formularzu ofertowym nie wpisze rękojmi zamawiający przyjmie minimalny okres rękojmi tj. 36 miesięcy (liczba punktów „0”).

Przy okresie rękojmi dłuższym niż 60 miesięcy dla celów przyznania punktacji
w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy.

 

Zadanie nr 3

oferta nr 1 - złożona przez:

MM SECURE DESING Maciej Maciąga, 03-352 Warszawa, ul. Rembielińska 20/403;
e-mail:
m.maciąga79@wp.pl

Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

Na podstawie kryteriów oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż ww. oferta, odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane w SIWZ kryteria wyboru - kryterium oceny ofert stanowiła: cena - waga kryterium 60% (maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium cena: 60 pkt), kryterium okres udzielonej rękojmi- waga kryterium 40% (maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium okres udzielonej rękojmi: 40 pkt).

Ilość punktów jaką otrzymała najkorzystniejsza oferta  w/w kryteriach oceny ofert to 92,91 pkt.

Cena ofertowa brutto:

7 143,84 zł(słownie: siedem tysięcy sto czterdzieści trzy złote, 84/100).

Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2017 r.

 

W związku z wprowadzeniem przez Zamawiającego obok ceny oferty kryterium oceny ofert:

- okres udzielonej rękojmi, Wykonawca oświadcza, że udziela 60 miesięcy rękojmi na przedmiot zamówienia(należy wpisać 36 miesięcy lub 48 miesięcy lub 60 miesięcy).

 

UWAGA:Minimalny okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi krótszy niż 36 miesięcy oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. Jeżeli wykonawca
w formularzu ofertowym nie wpisze rękojmi zamawiający przyjmie minimalny okres rękojmi
tj. 36 miesięcy (liczba punktów „0”).

Przy okresie rękojmi dłuższym niż 60 miesięcy dla celów przyznania punktacji
w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy.

 

II.Zostały złożone oferty zgodnie z tabelą poniżej:

Zadanie nr 1

Nr oferty

Nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

Liczba pkt
w kryterium cena

Kryterium- okres udzielonej rękojmi

Liczba punktów razem

1

MM SECURE DESING Maciej Maciąga,

03-352 Warszawa, ul. Rembielińska 20/403;

e-mail: m.maciąga79@wp.pl

57,60 pkt

40,00 pkt

63,76 pkt

2

PRECYZJA mgr inż. Paweł Jabłonowski, 03-352 Warszawa,

ul. Rembielińska 20/166,

e-mail: biuro@precyzja-warszawa.pl

60,00 pkt

40,00 pkt

100,00 pkt

3

WHITEHILL Architecture Piotr Domanowski ul. Piastowska 13a lok. 1, 15-207 Białystok;

e-mail: biuro@wharchitecture.pl

55,74 pkt

20,00 pkt

75,74 pkt

Zadanie nr 2

Nr oferty

Nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

Liczba pkt
w kryterium cena

Kryterium- okres udzielonej rękojmi

Liczba punktów razem

1

MM SECURE DESING Maciej Maciąga, 03-352 Warszawa, ul. Rembielińska 20/403;

e-mail: m.maciąga79@wp.pl

60,00 pkt

40,00 pkt

100,00 pkt

2

PRECYZJA mgr inż. Paweł Jabłonowski, 03-352 Warszawa, ul. Rembielińska 20/166,

e-mail: biuro@precyzja-warszawa.pl

30,68 pkt

20,00 pkt

50,68 pkt

3

WHITEHILL Architecture Piotr Domanowski ul. Piastowska 13a lok. 1, 15-207 Białystok;

e-mail: biuro@wharchitecture.pl

54,90 pkt

40,00 pkt

94,90 pkt

Zadanie nr 3

Nr oferty

Nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

Liczba pkt
w kryterium cena

Kryterium- okres udzielonej rękojmi

Liczba punktów razem

1

MM SECURE DESING Maciej Maciąga, 03-352 Warszawa, ul. Rembielińska 20/403;

e-mail: m.maciąga79@wp.pl

52,91 pkt

40,00 pkt

92,91 pkt

2

PRECYZJA mgr inż. Paweł Jabłonowski, 03-352 Warszawa, ul. Rembielińska 20/166,

e-mail: biuro@precyzja-warszawa.pl

26,02 pkt

40,00 pkt

66,02 pkt

3

WHITEHILL Architecture Piotr Domanowski ul. Piastowska 13a lok. 1, 15-207 Białystok;

e-mail: biuro@wharchitecture.pl

60,00 pkt

20,00 pkt

80,00 pkt

 

III. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, a jeżeli przypisanie wagi nie jest możliwe z obiektywnych przyczyn, zamawiający wskazuje kryteria oceny ofert
w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego.

1.     Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym kryteriami:

Zadanie nr 1, 2 i 3

Lp.

Kryterium

Symbol

Waga kryterium

(%)

Maksymalna ilość punktów w danym kryterium

1.

Cena

C

60

60 pkt

2.

Okres udzielonej rękojmi

G

40

40 pkt

Kryterium cena

C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru:

 

CMIN  - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;

CB  - cena oferty badanej;

Kryterium okres udzielonej rękojmi      

Wymagany minimalny okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi wynosi36 miesięcy.

Punkty przydzielane będą zgodnie z poniższą tabelą:

Okres udzielonej rękojmi 

(miesiące)   

Liczba punktów

36

0 pkt

48

20 pkt

60

40 pkt

Uzyskane w ten sposób punkty będą pomnożone przez współczynnik odpowiadającywadze kryterium.

G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w danym kryterium po uwzględnieniu współczynnika odpowiadającego wadze kryterium.

UWAGA:Minimalny okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi krótszy niż 36 miesięcy oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. Jeżeli wykonawca
w formularzu ofertowym nie wpisze rękojmi zamawiający przyjmie minimalny okres rękojmi tj. 36 miesięcy (liczba punktów „0”).

Przy okresie rękojmi dłuższym niż 60 miesięcy dla celów przyznania punktacji
w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów
w określonych przez zamawiającego kryteriach.

PŁ = C + G

gdzie:

PŁ - łączna liczba punktów.

C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.

G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej rękojmi.

Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.

Ocenie według kryterium zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone - ważne.

 

IV.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym
niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty - podstawa prawna art. 94 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.

 

 

 

 

Z up. DYREKTORA

ZASTĘPCA DYREKTORA

ds. technicznych

mgr inż. Jerzy Chabielski

 (podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej)

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..