Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- ZAPYTANIE OFERTOWE. Przebudowa rurociągu dn 250 mm na 600 mm, lokalizacja: dz. nr ewid. 582/50 obr. 21 (własność Gmina Białystok), ul. Królicza 10 (teren posesji prywatnej); zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i dokumentacją techniczną.
- Przedmiot zamówienia
- Przebudowa rurociągu.
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy
- Tryb zamówienia
- zapytanie o cenę
- Ogłaszający
- Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
- Województwo
- PODLASKIE
- Powiat
- Białystok
- Miasto
- Białystok
- Ulica
- ul. gen. Józefa Bema
- Numer budynku
- 89/1
- Data publikacji od
- 2017-10-16
- Data publikacji do
- 2017-10-27
- Termin składania ofert
- 2017-10-19 11:00
- Numer ogłoszenia
- BOM.1.262.35.2017
Białystok, 16 października 2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
do kwoty określonej w art. 4 pkt 8, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2017 r. poz. 1579)
Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Tablica Ogłoszeń
1. Zamawiający: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok
zaprasza do złożenia oferty na:
Przebudowa rurociągu dn 250 mm na 600 mm, lokalizacja: dz. nr ewid. 582/50 obr. 21 (własność Gmina Białystok), ul. Królicza 10 (teren posesji prywatnej); zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i dokumentacją techniczną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Warunki gwarancji. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi co najmniej 36 miesięcy.
3. Termin realizacji zamówienia oraz termin związania ofertą:
1) termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 10 listopada 2017 r.,
2) termin związania ofertą: wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
1) Jarosław Wojciech Kaźmierski w sprawach opisu przedmiotu zamówienia - nr tel. 85.74-79-491,
2) Joanna Orłowska w sprawach formalno-prawnych - nr tel. 85.74-79-457, e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.
5. Kryteria wyboru ofert:
cena ofertowa brutto - 100%.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według następującego wzoru: (C min/C of) x 100 pkt
gdzie: C min - najniższa cena przedstawiona w ofercie; C of - cena oferty ocenianej; 1pkt = 1%.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zaoferowała najniższą cenę ofertową czyli uzyska największą ilość punktów.
6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej(jeżeli wykonawca nie załączy do oferty dokumentu, zamawiający uzyska go, za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych),
2) pełnomocnictwa- w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika,
3) oświadczenia, że wykonawca (zał. nr 3 do zapytania ofertowego):
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada wiedzę i doświadczenie,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wywiązania się z wykonania umowy.
Ponadto wykonawca oświadcza, że:
d) nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości,
e) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
4) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.:- kierownik robót instalacyjnych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -zał. nr 4 do zapytania ofertowego.
UWAGA!
Przez ww. uprawnienia budowlane należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
7. Sposób przygotowania oferty:
1) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok
Zapytanie ofertowe nr sprawy BOM.1.262.35.2017 do postępowania o udzielenie Przebudowa rurociągu dn 250 mm na 600 mm, lokalizacja: dz. nr ewid. 582/50 obr. 21 (własność Gmina Białystok), ul. Królicza 10 (teren posesji prywatnej); zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i dokumentacją techniczną. Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert: 19.10.2017 r. godz. 11:05. |
2) oferta powinna zawierać cenę ofertową brutto, termin wykonania zamówienia oraz termin związania ofertą,
3) ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
8. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć w sekretariacie do dnia 19.10.2017 roku, do godziny 11:00 w Zarządzie Mienia Komunalnego, ul. Bema 89/1, pokój nr 201, piętro II.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2017 roku o godz. 11:05 w Zarządzie Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, świetlica przy sekretariacie, nr 201, piętro II. Otwarcie ofert jest jawne.
10. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
3) ceny i innych kryteriów oceny oferty, jeżeli inne kryteria były przewidziane w zapytaniu ofertowym.
11. Zamawiający poprawi w treści oferty omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
12. Zamawiający w toku badania i oceny oferty wezwie najkorzystniejszego wykonawcę do złożenia wyjaśnień oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów lub oświadczeń, wezwie do ich uzupełnienia.
13. Zamawiający odrzuci ofertę najkorzystniejszą, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu z zastrzeżeniem pkt 12.
14. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu, z zastrzeżeniem pkt 15.
15. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza unieważnienie zapytania ofertowego.
16. Jeżeli wykonawca najkorzystniejszy nie spełni wymagań, o których mowa w pkt 6 zapytania, nie uzupełni wymaganych dokumentów lub oświadczeń oraz będzie uchylał się od podpisania umowy, zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
17. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa:
1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, chyba że wynika to z pełnomocnictwa załączonego do oferty,
2) uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, o których mowa w pkt 6 ppkt 4 zapytania oraz przynależność do właściwej izby.
Załączniki stanowiące integralną część zapytania:
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) formularz ofertowy,
3) oświadczenie wykonawcy zgodne z pkt 6, ppkt 3 zapytania,
4) wykaz osób,
5) wzór umowy,
- są dostępne na stronie internetowej zamawiającego: http://zmk.bip.gov.pl/ lub w pokoju 07B.
Z up. Dyrektora - Zastępca Dyrektora ds. Technicznych
mgr inż. Jerzy Chabielski
podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej